1
Tabii olduğumuz, Serbest Ticaret Anlaşması, Gümrük Birliği Anlaşması ve diğer ülkelerle yapacağımız, ithalat veya ihracata ait düzenlenmesi gereken vesaiklerin belirlenmesi.
2
Müşterinin istediği teslimat şekline göre fiyatın belirlenmesi teklifin verilmesi ve belgelerin arşivlenmesi.
3
Müşteri onay mektubunun arşivlenmesi.
4
Tedarik sürecinde, satınlama teklif mektuplarının arşivlenmesi, teklif fiyatlarının mukayese edilmesi, satınalma formunun sistem üzerinden doldurulması ve arşivlenmesi
5
Alış ve satış faturaları, borç-alacak ilişkileri, vergi ve masraf rakamları ve oluşacak iade KDV'nin anlık görülebilmesi, evraklarının sistem üzerinden pratik bir şekilde alınabilmesi
6
Depoda paketlemeden başlayarak, packing list ve commercial invoice oluşturulması.
7
Etiketlerin paketlere göre verilmesi.
8
Konşimento gibi gümrük belgelerinin, banka dekontlarının veya diğer belgelerin arşivlenmesi.