1

Tabii olduğumuz, Serbest Ticaret Anlaşması, Gümrük Birliği Anlaşması ve diğer ülkelerle yapacağımız, ithalat veya ihracata ait düzenlenmesi gereken vesaiklerin belirlenmesi.

2

Müşterinin istediği teslimat şekline göre fiyatın belirlenmesi teklifin verilmesi ve belgelerin arşivlenmesi.

3

Müşteri onay mektubunun arşivlenmesi.

4

Tedarik sürecinde, satınlama teklif mektuplarının arşivlenmesi, teklif fiyatlarının mukayese edilmesi, satınalma formunun sistem üzerinden doldurulması ve arşivlenmesi

5

Alış ve satış faturaları, borç-alacak ilişkileri, vergi ve masraf rakamları ve oluşacak iade KDV'nin anlık görülebilmesi, evraklarının sistem üzerinden pratik bir şekilde alınabilmesi

6

Depoda paketlemeden başlayarak, packing list ve commercial invoice oluşturulması.

7

Etiketlerin paketlere göre verilmesi.

8

Konşimento gibi gümrük belgelerinin, banka dekontlarının veya diğer belgelerin arşivlenmesi.